گروه F یورو 2020؛ آلمان مرد تا صعود کرد/ پرتغال حریف بلژیک شد

گروه F یورو 2020؛ آلمان مرد تا صعود کرد/ پرتغال حریف بلژیک شد

پایگاه خبری فوتبالی - دو دیدار گروه F با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. 

به گزارش فوتبالی، آخرین دیدارهای مرحله گروهی امشب با دو دیدار از گروه F خاتمه یافت. آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف مجارستان رفت و پرتغال در ورزشگاه فرانس پوشکاش در برابر فرانسه به میدان رفت. 

دیدار فرانسه و پرتغال بسیار جذاب بود. در ابتدا مشت هوگو لوریس به صورت دانیلو پریرا توسط داور خطا اعلام شد و کریستیانو رونالدو توانست توپ را تبدیل به گل کند. فرانسه در ادامه توانست در دقیقه 45+2 توسط بنزما آن هم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم، شاگردان دیدیه دشان خیلی سریع موفق شدند با ضربه بنزما به گل دوم دست پیدا کنند. اما این پایان کار نبود و بار دیگر رونالدو صاحب یک ضربه پنالتی شد و این دفعه نیز توپ را وارد دروازه لوریس کرد تا با صد و نه گل زده در کنار علی دایی بهترین گلزن بازی‌های ملی شود. این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 پایان یافت. 

در دیگر دیدار این گروه شاهد بازی پرتلاطمی بودیم. مجارستان در دقیقه 11 توسط آدام ژالای در میان تعجب همگان یک بر صفر جلو افتاد. بعد از این گل آلمان کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و بعد از کلی تلاش و خلق حملات زهردار سرانجام در دقیقه 66 با ضربه سر کای هاورتز و اشتباه مضحک پیتر گولاشی به گل تساوی دست پیدا کرد. خوشحالی ژرمن‌ها تنها یک دقیقه دوام داشت و آندراس شافر با ضربه سر دروازه نویر را برای بار دوم باز کرد تا لوو بیشتر از گذشته خطر سقوط را احساس کند. اما این لئون گورتزکا بود که ناجی ژرمن‌ها شد و در دقیقه 84 دروازه گولاشی را باز کرد تا در نهایت این دیدار با نتیجه 2-2 پایان یابد. 

با این نتایج فرانسه با پنج امتیاز در رده اول قرار گرفت، آلمان و پرتغال هرکدام با چهار امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و مجارستان با 2 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. 

با این نتایج آلمان در مرحله یک هشتم به مصاف انگلیس خواهد رفت و پرتغال باید در برابر بلژیک به میدان برود.

خلاصه دیدار آلمان - مجارستان

خلاصه دیدار فرانسه - پرتغال

4416