تولید بطری آب با نام کریستیانو رونالدو

تولید بطری آب با نام کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به یکی از خبرسازترین چهره های یورو 2020 تبدیل شده است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی با ثبت سه گل در دو بازی اول مقابل مجارستان و آلمان عملکرد خوبی داشته اما جابه جایی دو بطری کوکا کولا توسط وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل مجارستان و درخواست از خبرنگاران برای نوشیدن آب به جای نوشابه با جنجال های زیادی همراه شده است.

رونالدو با درخواست از مردم برای استفاده نکردن از نوشابه باعث شد تا سهام کوکا کولا به شدت افت کند و این شرکت با ضرری سنگین و چند میلیاردی مواجه شود. حالا برندهای دیگر سعی می کنند که از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. شرکت Ikea که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، حالا در اقدامی جالب بطری آب نوشیدنی تحت نام "کریستیانو" را تولید کرده است.

این شرکت که مقر خود را در سوئد قرار داده است، یک محصول ساده اما جذاب را تولید کرده که البته فروش خوبی هم داشته است. این محصول یک بطری آب شیشه ای خیلی ساده است که برای فروش بیشتر آن، از نام ستاره پرتغالی برای ان استفاده شده است. برای تبلیغات بیشتر روی آن نوشته شده است:" این بطری فقط برای آب قابل استفاده است." تا کنایه ای هم به نوشیدنی های دیگر نظیر کوکاکولا زده باشد. 

در وبسایت IKEA قیمت این بطری 1.99 دلار کانادا معادل 1.35 یورو تعیین شده است. در حال حاضر این محصول فقط در کانادا فروخته می شود و باید دید که آیا در آینده  شرکت سوئدی آن را در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد کرد یا نه.

4125