سوژه روز؛ انتقام بازیکن تیم آلمان از کریستیانو رونالدو

سوژه روز؛ انتقام بازیکن تیم آلمان از کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی – رابین گوسنس، مدافع هافبک تیم آتالانتا و تیم ملی آلمان از کریستیانو رونالدو انتقام گرفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دیداری مهم در یورو بین آلمان و پرتغال برگزار شد که در آن آلمانی‌ها توانستند ۴-۲ بر حریف چیره شوند. در این بازی رابین گوسنس یکی از ستاره‌های تیم ملی آلمان بود و توانست ۲ گل بزند که البته گل اول او توسط VAR مردود شد. او در نهایت هم بهترین بازیکن زمین شناخته شد و انتقامی سخت از رونالدو گرفت زیرا پیشتر رونالدو به این بازیکن حس حقارت داده بود!

ماجرا این جاست که پیشتر و پس از برگزاری یک دیدار بین آتالانتا و یوونتوس گوسنس از کریستیانو رونالدو درخواست پیراهن کرده بود اما رونالدو به گوسنس مستقیما گفته بود «نه» و به این ترتیب این درخواست را رد کرده بود. گوسنس پس از آن اتفاق به خبرنگاران گفته بود احساس شرمساری فراوانی داشته و خجالت کشیده است.

 چند روز بعد هم هم تیمی‌های گوسنس به شوخی برای او پیراهن رونالدو را برای او خریدند و در رختکن به او اهدا کردند و ویدیوی این اتفاق هم در فضای مجازی مورد استقبال فوتبال دوستان قرار گرفت. حالا اما گوسنس با بازی خوب خود مقابل پرتغال و شکست رونالدو و هم‌تیمی‌هایش باعث شد تا یک خاطره بد در ذهن رونالدو در یورو ثبت شود و از رونالدو انتقام گرفته باشد.

1101