مشکل کریستیانو رونالدو با کوکاکولا از کجا آغاز شد؟

مشکل کریستیانو رونالدو با کوکاکولا از کجا آغاز شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو بدون این که اولین بازی خود در یورو 2020 را انجام داده باشد، تیترها را متعلق به خود کرده است.

به گزارش فوتبالی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرتغال و مجارستان در روز سه شنبه، رونالدو در مقابل خبرنگاران قرار گرفت. رونالدو در این کنفرانس حرف جنجالی یا صحبت خاصی هم نداشت اما کاری کرد تا حتی قبل از شروع صحبت هایش همه تیترها متعلق به او شود. در حقیقت رونالدو  وقتی روی صندلی خود نشست، متوجه شد که دو بطری کوکاکولا مقابلش قرار گرفته چرا که این شرکت یکی از اسپانسرهای یورو 2020 است اما ستاره پرتغالی از محل قرار گرفتن این محصولات خوشحال نبود و به همین خاطر بطری ها را در گوشه دیگری قرار داد و بعد از آن بطری آب را برداشت و گفت :"agua" که به پرتغالی به معنی "اب" است. در حقیقت رونالدو با این کار می خواست به خبرنگاران و هواداران بگوید که نوشیدن آب از نوشیدنی های گازدار نظیر کوکا بهتر است که احتمالا شرکت کوکا کولا از این اتفاق اصلا خوشحال نیست. 

رونالدو به شدت به بدن ورزشکاری خود اهمیت می دهد و به همین خاطر جای تعجبی نبود که آب را به نوشابه ترجیح بدهد اما امروز شایعه شده است که عدم علاقه رونالدو به کوکا شاید به دوران حضورش در منچستریونایتد برگردد.

یان آگه فیورتوفت، بازیکن اسبق فوتبال نروژ داستانی را از سولشر سرمربی منچستریونایتد در مورد اختلاف گیگز و رونالدو در مورد یک بطری کوکا کولا نقل کرده است. فیورتوفت تعریف می کند:" رونالدو یک بار با بطری کوکا در دستانش به میز صبحانه رفت. گیگز او را به سمت دیوار هل داد و گفت:" هرگز دیگر چنین کاری نکن."

در حقیقت به نظر می رسد که رونالدو بعد از آن از کوکا دلزده شده است و به همین خاطر این گونه نسبت به آن واکنش نشان داد. یک بطری نوشابه کوکاکولا به اندازه ده قاشق چای خوری شکر  در خود دارد که برای ورزشکاران مناسب نیست چرا که به گفته سازمان سلامت جهانی، افراد عادی نباید روزی بیشتر از شش قاشق چایخوری شکر مصرف کنند. از سویی نیراک نایک داروشناس بریتانیایی نیز گفته است که 20 دقیقه پس از مصرف کوکاکولا، سطح قند خون بدن افزایش پیدا می کند. 

البته نکته جالب این جاست که گیگز تجربه تبلیغ کردن نوشابه های پپسی که رقیب کوکا کولا است را داشته است!

4125