وکیل واینالدوم: مسی دوست داشت که جورجینیو به بارسلونا برود

وکیل واینالدوم: مسی دوست داشت که جورجینیو به بارسلونا برود

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم خیلی به حضور در بارسلونا نزدیک شده بود. در حقیقت وکیلش دو بار به دفتر باشگاه بارسلونا رفت تا در مورد جذب هافبک هلندی صحبت کند. در حالی که به نظر می رسید همه چیز قطعی شده است، پی اس جی وارد صحنه شد و دستمزدی دو برابر را پیشنهاد داد و در نهایت کومان فرصت خرید یکی از بازیکنان مورد علاقه اش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، حالا همفری نیمان وکیل واینالدوم در گفتگو با پادکست "Here We Go" گفته است که به جز کومان یکی دیگر از شخصیت های مهم بارسلونا یعنی مسی هم دوست داشته که واینالدوم به بارسا برود. وی اظهار داشت:" جینی بسیار هیجان زده بود چرا که می دانست مسی نظر مشخصی در موردش دارد : لئو می خواست که بارسلونا خرید جورجینیو را نهایی کند."

واینالدوم دوست داشت که در کنار شماره ده بارسلونا بازی کند اما در نهایت پی اس جی را ترجیح داد. وکیل واینالدوم بیان کرد:" چند گفتگو با بارسلونا داشتیم و در اولین لحظات شرایط خوب به نظر می رسیدند. سعی کردیم به توافق برسیم اما پی اس جی تمایل زیادی نشان داد. پوچتینو در مورد این که چه انتظاراتی از این بازیکن دارد، با او صحبت کرد."

4125