واکنش ستاره جدید پاری سن ژرمن به اخبار پیرامون امباپه

واکنش ستاره جدید پاری سن ژرمن به اخبار پیرامون امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی و تازه وارد باشگاه پاری سن ژرمن گفت که با کیلیان امباپه ستاره فرانسوی این باشگاه بابت شایعات اخیر همدردی می‌کند، اما امیدوار است که این مهاجم بیست و دو ساله در این باشگاه بماند. 

به گزارش فوتبالی، واینالدوم یکی از خریدهای بزرگ پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود. آن‌ها به غیر از هافبک سابق لیورپول موفق شدند جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و سرخیو راموس را نیز به خدمت بگیرند تا سرانجام بتوانند به آرزوی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند. 

به نقل از سایت گل، اما ناصر الخلیفی با یک مشکل بزرگ مواجه است. امباپه وارد سال آخر قراردادش شده و هنوز تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه از خود نشان نداده است. به نظر نمی‌رسد که ناصر الخلیفی بخواهد ستاره فرانسوی خود را به صورت رایگان در فصل آینده از دست بدهد. 

واینالدوم در این باره گفت: "همه می‌خواهند که امباپه بماند. امباپه یکی از دلایلی بود که من به پاری سن ژرمن پیوستم. از تمدید قرارداد نیمار بسیار خوشحال شدم. من هم در وضعیت امباپه بودم و اکثر موقع‌ها شما از احساسات خود پیروی می‌کنید. فقط امیدوارم او در پی اس جی بماند، زیرا این باشگاه در حال حاضر بهترین باشگاه اروپاست."

4416