ستاره هلندی مقصد بعدی خود را بین دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن انتخاب کرد

ستاره هلندی مقصد بعدی خود را بین دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای ستاره تیم ملی هلند و لیون فرانسه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد دارد بار دیگر با رونالد کومان همکار شود. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که دیگر مذاکرات بین بارسلونا و ممفیس دیپای مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تنها اعلام رسمی بلوگرانا باقی مانده است. در این میان صحبت‌هایی نیز از علاقه پاری سن ژرمن به این بازیکن مطرح شده بود، اما حالا این بار کاتالان‌ها برنده جنگ مقابل پاریسی‌ها می‌شوند. 

به نقل از سایت مارکا، ممفیس دیپای که در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد، در کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: "همه می‌دانند که مدتی است در حال مذاکره با بارسلونا هستم. می‌خواهم زیر نظر کومان بازی کنم. حالا باید صبر کنیم، اما به زودی خبرهایی خواهید شنید."

بارسلونا امیدوار است که در ساعات جاری، انتقال دیپاری را به صورت رسمی اعلام کند. بارسلونا پیش از این به دنبال دیگر بازیکن هلندی، جورجینیو واینالدوم بود که این بازیکن در نهایت به پاری سن ژرمن منتقل شد. گفته می‌شود که در این مدت، رونالدو کومان شخصا با ممفیس دیپای در تماس بوده و به او در این تصمیم گیری کمک کرده است. ممفیس دیپای به چهارمین خرید بارسلونا پس از سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون رویال تبدیل خواهد شد. 

4416