اولتیماتوم لیون به بارسلونا؛ تا جمعه برای خرید دیپای فرصت دارند

اولتیماتوم لیون به بارسلونا؛ تا جمعه برای خرید دیپای فرصت دارند

خبرگزاری فوتبالی - ژان میشل آئولاس مدیر المپیک لیون مصاحبه ای با "تله فوت" انجام داد و در مورد بحث پیوستن ممفیس دیپای مهاجم هلندی به بارسلونا و جدایی احتمالی حسام عوار به صورت غیرمستقیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر لیون اعلام کرد که بازیکنانی که قصد جدایی داشته باشند باید تا روز جمعه تکلیفشان را مشخص کنند، در غیر این صورت فصل بعد در لیون می مانند. آئولاس بیان کرد:" باید به بازیکنان اعلام کنم که آنهایی که تا جمعه جدا نشده باشند، در لیون می ماند. از روز جمعه به بعد هیچ بازیکنی جدا نخواهد شد."

حسام عوار هافبک لیون که فصل درخشانی را داشته از آرسنال پیشنهاد دارد اما مبلغ پیشنهادی تیم لندنی برایشان کافی نبوده است. از سویی بارسلونا همچنان با اصرار کومان به جذب دیپای فکر می کند. عوار و ممفیس به نظر می رسد که فقط سه روز دیگر فرصت دارند تا تکلیف خود را مشخص کنند. کومان سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل مقابل ویارئال علنا اعلام کرد که تیمش به یک مهاجم دیگر نیاز دارد اما مشکلات مالی بارسا باعث شده تا برای جذب وی مشکل داشته باشند. به هر صورت بارسا اگر می خواهد خریدی داشته باشد باید عجله کند چرا که  کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده است.

4125