واکنش مدیر لیون به خبر توافق بارسلونا با دیپای

واکنش مدیر لیون به خبر توافق بارسلونا با دیپای

خبرگزاری فوتبالی - ژان میشل آئولاس مدیر باشگاه لیون به خبر توافق بارسلونا با تیمش برای انتقال ممفیس دیپای بازیکن هلندی با مبلغ 25 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو بر اساس عملکرد واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، آئولاس در صفحه توییتر خود مکالمه اش با مدیر بارسلونا را افشا کرد و نوشت:" مدیر بارسلونا (بارتومئو)  روز یکشنبه به من گفت که بارسلونا به خاطر بحران کرونا دچار مشکل مالی است و به همین خاطر توان پیشنهاد دادن را ندارند. هشتگ ممفیس."

روزنامه هلندی تلگراف روز سه شنبه ادعا کرده بود که دیپای 26 ساله با مبلغ 25 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد راهی بارسلونا خواهد شد و مراسم معارفه اش همین هفته برگزار می شود. 

باشگاه بارسلونا با توجه به جدایی قریب الوقوع لوئیز سوارز چاره ای جز خرید در فاز هجومی ندارد. لوتارو مارتینز به علت قیمت بالایش از دسترس آنها دور شده و به دنبال تمدید قرارداد با اینتر است.  دیپای با توجه به سابقه کار کردن با کومان در تیم ملی هلند می توانست یکی از گزینه ها باشد که به نظر می رسد بحران مالی باعث شده بارسا برای جذب وی هم دچار مشکل باشد. باید دید که مدیران بارسا در سه هفته پایانی نقل و انتقالات چه خواهند کرد.

4125