دیپای سکوتش را در مورد عدم انتقال به بارسلونا شکست

دیپای سکوتش را در مورد عدم انتقال به بارسلونا شکست

خبرگزاری فوتبالی - ممفیس دیپای مهاجم 26 ساله هلندی همچنان از این که به بارسلونا ملحق نشده پشیمان است. رونالد کومان سرمربی کاتالان ها همه تلاش خود را برای نهایی کردن این انتقال انجام داد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان مربی هلندی پس از منتفی شدن جذب دیپای به صراحت گفت که دوست داشت این بازین را به خدمت بگیرد. بارتومئو مدیر بارسلونا دو بار با آئولاس مدیر لیون در مورد این انتقال صحبت کرد اما در نهایت انتقال به نتیجه نرسید چرا که بارسلونا نتوانست دمبله را بفروشد و پول خرید دیپای را جذب کند. حالا دیپای در مصاحبه با BN DeStem در مورد منتفی شدن انتقالش به نیوکمپ گفته است:" حقیقتا همه چیز مهیا بود."

البته هنوز درها به روی حضور دیپای در بارسلونا بسته نشده و هیچ بعید نیست که در نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ بدهد. دیپای در ادامه بیان کرد:" نقل و انتقالات زمستانی در راه است. ببینیم شرایط چطور پیش می رود. نمی گویم که قطعا از لیون جدا خواهم شد اما احتمالا پیشنهادهای بیشتری به دستم خواهد رسید."

پیش از این آئولاس مدیر لیون هم احتمال جدایی دیپای در زمستان را رد نکرده بود:" در حال حاضر دیپای ناراحت است. از لیون ناراحت نیست بلکه از نحوه ارتباط با بارسلونا دلخور است. اما در ژانویه همه تلاش خود را برای جدایی انجام خواهد داد. در این زمینه من تصمیم نهایی را نمی گیرم بلکه جونینیو تصمیم گیرنده خواهد بود."

4125