مهاجم مورد نظر بارسلونا در لیون ماندنی شد؟

مهاجم مورد نظر بارسلونا در لیون ماندنی شد؟

خبرگزاری فوتبالی - رادیو مونته کارلو گزارش داده است که ممفیس دیپای مهاجم 26 ساله هلندی فصل آینده در بارسلونا حضور نخواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که دیپای و عوار دو بازیکن لیون که مورد توجه باشگاه های مختلف اروپا قرار داشتند ، فصل آینده در لیون خواهند ماند. در حقیقت ژان میشل آئولاس مدیر لیون اعلام کرده بود که اگر تا دیروز یعنی جمعه بازیکنی جدا نشود، فصل اینده در لیون خواهد ماند که بدین ترتیب هر دو بازیکن مشمول همین ماجرا خواهند شد.

بارسلونا البته همچنان ناامید نشده و تلاش می کند تا خریدهایی را داشته باشد. احتمال جدایی دمبله، تودیبو، رافینیا، اومتیتی و جونیور فیرپو وجود دارد و از سویی اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی گزینه اصلی آنها در خط دفاع است. بارسا در تلاش است تا دو بازیکن مازاد خود را به لیون پیشنهاد بدهد تا بتواند نظر مدیر این باشگاه را جلب کند. آنها البته می خواهند مثل جذب سرجینیو دست، قسط جذب دیپای را به تابستان بعدی موکول کنند چرا که در حال حاضر به خاطر بحران کرونا مشکلات مالی زیادی دارند.

البته بارسلونا گزینه خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را زیر نظر دارد. در آن زمان اگر شرایط تیم خوب باشد، با توجه به این که قرارداد دیپای در تابستان 2021 به اتمام می رسد، می توانند ممفیس و اریک گارسیا را با قیمتی معقول به خدمت بگیرند.

4125