عکس؛ مدافع تیم ملی آلمان پل پوگبا را گاز گرفت؟!

عکس؛ مدافع تیم ملی آلمان پل پوگبا را گاز گرفت؟!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در اولین گام خود در رقابت های یورو 2020، در یک بازی حساس با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم ملی فرانسه شد.

به گزارش فوتبالی، از دیدار فرانسه و آلمان به نوعی به عنوان یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی یاد می شد و در نهایت این بازی حساس با پیروزی یک بر صفر فرانسه مقابل آلمان خاتمه یافت و خروس ها یک برد خفیف به دست آوردند هر چند که دو گل آفساید هم توسط امباپه و بنزما به ثمر رساندند.

در این بازی یک صحنه عجیب و غریب رخ داد و آن هم برخوردی بود که میان آنتونیو رودیگر مدافع باشگاه چلسی و تیم ملی آلمان با پل پوگبا بود که رودیگر از پشت سر نزدیک پوگبا شد و به نظر می رسید که او را گاز گرفته است و اگر در بازبینی تصاویر چنین چیزی تایید شود ممکن است آنتونیو رودیگر با محرومیتی سنگین مواجه شود و نتواند در ادامه بازی های یورو برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

البته در پایان این بازی پل پوگبا و آنتونیو رودیگر یکدیگر را در آغوش کشیدند و با هم خوش و بش کردند و به نظر می رسد که مشکلی میان این دو وجود ندارد اما رخ دادن آن صحنه در وسط بازی قدری عجیب و غریب بود و توجه شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

1470