درگیری فیزیکی ستاره‌های تیم ملی آلمان در تمرینات

درگیری فیزیکی ستاره‌های تیم ملی آلمان در تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی- درگیری فیزیکی میان آنتونیو رودیگر و فولکروگ در کمپ تمرینی آلمان، حواشی حول این تیم را بار دیگر به اوج رساند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آلمان تحت هدایت یولیان ناگلزمن، پس از ۲ بازی تدارکاتی مقابل اوکراین و یونان و گذراندن ۲ روز استراحت، روز دوشنبه در کمپ هرتزوگناوراک، تمرینات آماده‌سازی برای بازی افتتاحیه‌ یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند را آغاز کرده بودند اما وقوع درگیری بین نیکلاس فولکروگ و آنتونیو رودیگر، جنجال زیادی به پا کرد.

فولکروگ و رودیگر، چند روز پیش و در جریان فینال لیگ قهرمانان در ومبلی، بار دیگر روبه‌روی هم قرار گرفته بودند. فولکروگ، از رودیگر اینچنین تعریف می‌کند: «او مرد بسیار خوبی‌ است. او یک رهبر ذاتی است و در تمرینات هم حداکثر توان خود را به کار می‌گیرد. او کمی خشن است و طوری به سمت شما می‌دود که انگار می‌خواهد شما را بکشد(با خنده).»

فولکروگ و رودیگر اما در تمرینات آلمان، اوقات خوشی را سپری نکردند. طبق گزارش بیلد، بازیکنان به دستور ناگلزمن به ۲ تیم تقسیم شده و فولکروگ مهاجم، و رودیگر مدافع هر کدام از تیم‌ها بودند.

این دو، در محوطه برخوردهای زیادی داشتند و بیلد، رودیگر را مقصر این اتفاقات می‌داند؛ زیرا چند بار پیراهن فولکروگ را کشید، و در آخر با تکلی خشن و غیرضروری او را به روی زمین انداخت. پس از برخورد، فولکروگ معتقد بود حرکات او اضافی‌ است. رودیگر هم به سمت او رفت و همدیگر را هل دادند؛ اما این نزاع، با ورود به موقع ساندرو واگنر، مهاجم اسبق باشگاه هافنهایم و بایرن مونیخ که اکنون دستیار ناگلزمن شده است، خاتمه یافت.

در انتهای روز اما فولکروگ و رودیگر، با پستی در اینستاگرام، اتمام حواشی را اعلام کردند و از یک‌دیگر با عنوان «برادر» یاد کردند.

1428