وداع مهاجم بارسلونا و تیم ملی فرانسه با یورو 2020؟

وداع مهاجم بارسلونا و تیم ملی فرانسه با یورو 2020؟

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله در بازی فرانسه و پرتغال حضور نخواهد داشت. وینگر فرانسوی بازی حیاتی تیم ملی کشورش مقابل پرتغال در هفته آخر مرحله گروهی یورو را از دست می دهد چرا که مقابل مجارستان مصدوم شده و البته این خطر وجود دارد که ادامه یورو را کلا از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از بازی مقابل مجارستان سعی کرد که در مورد شرایط دمبله با خوشبینی صحبت کند اما شرایط امیدوار کننده نیست. دمبله در مقابل مجارستان فقط 30 دقیقه بازی کرد و در دقیقه 87 به علت مصدومیت از زمین خارج شد.

اکیپ گزارش داده است که در حال حاضر اخبار امیدبخشی از اردوی تیم ملی فرانسه به گوش نمی رسند. در حقیقت ممکن است که مصدومیت دمبله عضلانی باشد و عثمان ادامه یورو را از دست بدهد چرا که اگر مشکلش جدی باشد حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. 

در حال حاضر آینده باشگاهی دمبله نیز چندان مشخص نیست. این بازیکن با بارسا برای تمدید به توافق نرسیده است و در حالی که فقط یک سال از قراردادش مانده احتمال جدا شدنش و حضورش در تیمی دیگر کم نیست و همین مسئله باعث شده تا شرایط وی روشن نباشد. اگر دمبله جدا شود شاید بارسا به دنبال گزینه ای دیگر در خط حمله برود.

4125