تکمیل فصل ضعیف مدافع بارسلونا در یورو 2020(عکس)

تکمیل فصل ضعیف مدافع بارسلونا در یورو 2020(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار سوئیس و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020، کلمنت لنگله روی گلی که فرانسوی ها خوردند عملکرد ضعیفی داشت.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول دیدار فرانسه و سوئیس با پیروزی یک بر صفر سوئیس مقابل فرانسه به پایان رسید و تنها یک نیمه تا شگفتی سازی سوئیس مقابل فرانسه و حذف مدعی اصلی قهرمانی از رقابت های جام ملت های اروپا باقی مانده است.

گل سوئیس که گل اول بازی بود توسط سفروویچ به ثمر رسید و این گل با یک ضربه سر تماشایی از روی یک سانتر زده شد. روی این سانتر، کلمنت لنگله، مدافع بارسلونا که فصل ضعیفی را در جمع آبی و اناری پوشان داشت، عملکرد جالبی نداشت و نتوانست مقابل سفروویچ حرکتی انجام دهد و از نظر فیزیکی کم آورد و حتی نتوانست همراه با سفروویچ بپرد و مانع از زدن ضربه سر توسط او شود تا مهاجم سوئیس خیلی راحت و بدون ایجاد مزاحمت ضربه سر خود را به سمت دروازه هوگو لوریس بزند و دروازه فرانسه باز شود.

لنگله در بازی های قبلی فرانسه حضور نداشت و دشان از زوج واران - کیمپمبه در خط دفاعی خود استفاده می کرد اما برای این بازی ترجیح داد به اضافه کردن لنگله به ترکیب از سه مدافع واران - کیمپمبه - لنگله استفاده کند که لنگله روی گلی که فرانسه خورد عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد.

1470