تعویق یورو 2020، کومان را از بارسلونا دور می کند

تعویق یورو 2020، کومان را از بارسلونا دور می کند

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان اسطوره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا در حال حاضر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده دارد و در قراردادی که با فدراسیون فوتبال هلند امضا کرده، بندی قرار دارد که به او اجازه می دهد بعد از اتمام رقابتهای یورو 2020، در صورتی که پیشنهادی از باشگاه بارسلونا دریافت کرد، با ترک سکان هدایت لاله های نارنجی به نوکمپ برود.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر مدیران بارسلونا امیدهای زیادی داشتند تا بعد از اتمام رقابتهای یورو 2020 بتوانند برای به خدمت گرفتن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید تیمشان دست به کار شوند ولی با تصمیم مقامات یوفا برای به تعویق انداختن رقابتهای یورو 2020 و برگزاری آن در سال 2021، امیدهای بارسایی ها ناامید شد.

این درحالی است که کومان همیشه تاکید کرده بود که تا قبل از اتمام رقابتهای یورو 2020، اصلا به پیشنهاد باشگاه بارسلونا فکر نخواهد کرد و حالا و با تعلیق یک ساله رقابتهای یورو، این انتظار طولانی تر خواهد شد.

این درحالی است که مقامات باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه و بعد از برکناری ارنستو والورده، با کومان تماس گرفته بودند و به او پیشنهاد هدایت بارسلونا را داده بودندولی کومان در آن زمان هم به مقامات بارسا اعلام کرد که قصدی برای مذاکره کردن ندارد؛ چرا که به تیم ملی کشورش متعهد است و قصد دارد تا هلند را در رقابتههای یورو هدایت کند.

حالا و در شرایط موجود، بسیار بعید است که کومان در تصمیمش تجدیدنظر کند و زیر تعهدی که به فدراسیون فوتبال کشورش دارد بزند.

6363