والورده: بارسلونا راه زیادی در پیش دارد

والورده: بارسلونا راه زیادی در پیش دارد

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، معتقد است که تیمش از فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کرده اما هنوز راه زیادی برای قهرمانی در لالیگا پیش رو دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بارسلونا موفق شد ختافه را شکست دهد و این در حالی بود که رئال مادرید، سویا و اتلتیکو مادرید هر سه امتیاز از دست دادند. ارنستو والورده پس از بازی اظهار داشت: " ما پیش از بازی از نتایج به دست آمده باخبر بودیم. تحت فشار بودیم که از این فرصت استفاده کنیم و در دیداری سخت به میدان رفتیم. پیش بینی می کردیم این بازی دشوار باشد. آنها با به ثمر رساندن یک گل به بازی برگشتند اما ما راضی هستیم. ختافه امروز کار را برای ما سخت کرد اما موفق شدیم با چند امتیاز از رقبای خودمان پیش بیفتیم. باید متمرکز باشیم و از هدف دور نشویم. آنها تیمی قوی با بازیکنانی قوی بودند و در نیمه دوم در لحظاتی از بازی از ما بهتر بودند. "

والورده همچنان درباره ادامه روند عدم موفقیت رئال مادرید گفت: " من چندان درباره تیم های دیگر فکر نمی کنم. ما کارهای زیادی در پیش داریم. نمی دانم که سال گذشته نیز چنین فاصله ای داشتیم یا نه اما تا زمان پایان رقابت های نیم فصل دوم نمی توان گفت که ما قهرمان این رقابت ها شده ایم. "

1070