مجارستان و مهاجمانی که با آن‌ها روبرو می‌شود؛ از رونالدو تا امباپه و هاورتز!

مجارستان و مهاجمانی که با آن‌ها روبرو می‌شود؛ از رونالدو تا امباپه و هاورتز!

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 در حال پیگیری است و به زودی بازی های حساس ترین گروه یعنی گروه F رقابت ها آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گروه F رقابت ها به گروه مرگ مشهور شده است چرا که در این گروه پرتغال، فرانسه و آلمان در کنار مجارستان قرار گرفته اند. پرتغال قهرمان یورو 2016 است و فرانسه هم قهرمان جام جهانی 2018. از سویی آلمان هم در جام جهانی 2014 به قهرمانی رسیده است. این یعنی اینکه قهرمان هر سه تورنومنت مهم بین المللی در سطح ملی در یک گروه قرار گرفته اند. حضور مجارستان در این گروه باعث می شود تا این تیم کار بسیار دشواری داشته باشد و باید تلاش کند تا نتایج تحقیر آمیزی کسب نکند و بتواند آبروی فوتبال خود را حفظ کرده و فراتر از آن در حد یک تیم شگفتی ساز ظاهر شود.

اما نکته ای که وجود دارد این است که تیم ملی مجارستان در این گروه مقابل بهترین مهاجمان جهان قرار می گیرد؛ مهاجمانی که هر مدافع و دروازه بانی را به وحشت می اندازند. در تیم ملی پرتغال مهاجمانی مثل کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس، برناردو سیلوا قرار دارند که توسط هافبک توانمندی به نام برونو فرناندز تغذیه می‌شوند. در فرانسه که یک خط حمله بسیار قدرتمند دارد، کیلیان امباپه، کریم بنزما، گریزمن، دمبله، کومان و اولیویه ژیرو حضور دارند. در آلمان هم مهاجم توانمندی مثل کای هاورتز بازی می کند که گل قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند. از سویی ژرمن ها مهاجمان دیگری مثل مولر، سانه، گنبری و ورنر را هم دارند و کار خط دفاعی و دروازه بان مجارستان بسیار دشوار است.

1470