عکس؛ ورود رونالدو به مجارستان برای اولین بازی در یورو 2020

عکس؛ ورود رونالدو به مجارستان برای اولین بازی در یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های یورو 2020 که به خاطر همه گیری ویروس کرونا یک سال به تعوی افتاده بود اکنون رسما استارت خواهد خورد و کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در سخت ترین گروه رقابت ها هستند.

به گزارش فوتبالی، یورو 2020 با بازی ترکیه و ایتالیا استارت خواهد خورد. اما اولین بازی پرتغال که در گروه مرگ رقابت ها به همراه فرانسه، آلمان و مجارستان قرار دارد، مقابل مجارستان خواهد بود و این بازی سه شنبه برگزار خواهد شد و در ورزشگاه فرانس پوشکاش شهر بوداپست مجارستان خواهد بود.

تیم ملی پرتغال برای برگزاری اردوی آماده سازی خود راهی مجارستان شده است تا کاملا آماده برای این رقابت ها خود را در مجارستان آماده کند چرا که بازی های دیگری هم از این گروه در رقابت های یورو در مجارستان برگزار خواهد شد و این کشور میزبان این گروه است.

اکنون رونالدو تصویری را از لحظه ورود خود به مجارستان به همراه هواپیمای اختصاصی تیم ملی پرتغال منتشر کرده است و به نظر می رسد که او با روحیه ای بالایی پا به این رقابت ها خواهد گذاشت.

پرتغال و رونالدو به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در یورو 2020 حاضر هستند و باید دید که این قهرمانی را می توانند تکرار کنند یا خیر.

1470