با آمدن آنچلوتی به رئال مادرید، آسنسیو رفتنی می‌شود؟

با آمدن آنچلوتی به رئال مادرید، آسنسیو رفتنی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی به تازگی سرمربی رئال مادرید شده است و بسیاری منتظرند تا تابستان فرا برسد و شاهد تغییر و تحولات رئال مادرید زیر نظر آنچلوتی باشند.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی یک دوره بین سال های 2013 تا 2015 سرمربی رئال مادرید بوده است و در آن زمان 4 جام به همراه مادریدی ها به دست آورد و اکنون هم به دنبال تکرار موفقیت های آن دوره و همچنین جبران نقطه ضعف های دوره اولش است. مارکو آسنسیو در دوره اول حضور اول کارلو آنچلوتی در رئال مادرید در جمع مادریدی ها نبود و پس از اخراج او و در دوران زیدان بود که به تیم اضافه شد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت اما در فصل که گذشت و رئال مادرید با زیدان بدون جام ماند، عملکرد آسنسیو انتقادات زیادی را به همراه داشت.

به گفته مارکا، کارلو آنچلوتی اعتقاد چندانی به مارکو آسنسیو ندارد و او بازیکنانی به سبک خامس رودریگز را ترجیح می دهد و دوست دارد که بازیکن کلمبیایی را در تیمش داشته باشد و آسنسیو در برنامه های او جایی ندارد و با این اوصاف باید دید که آیا پایان دوران آسنسیو در رئال مادرید فرارسیده است و او باید رئال مادرید را ترک کند یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

1470