گزینه جدید بارسلونا برای خط هافبک مشخص شد

گزینه جدید بارسلونا برای خط هافبک مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر گفته می شد که جورجینیو واینالدوم قرار است به زودی به بارسلونا بپیوندد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و اکنون گفته می شود که انتقال واینالدوم به بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و این تیم گزینه های جدیدی روی میز دارد.

به گزارش فوتبالی، با پیچیده شدن انتقال جورجینیو واینالدوم به بارسلونا، اکنون گفته می شود که ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی منچسترسیتی تبدیل به گزینه جدید آبی و اناری پوشان شده است و خوان لاپورتا می خواهد در صورت عدم موفقیت در جذب واینالدوم به سراغ او برود و برای جذب و به خدمت گرفتن او تلاش کند.

در واقع این ادعا را روزنامه اسپورت کاتالونیا داشته است و به گفته این روزنامه با به میان آمدن پای پی اس جی به معامله جورجینیو واینالدوم، شرایط جذب این بازیکن پیچیده شد و اکنون بارسلونا برای جذب یک هافبک ترجیح می دهد به سراغ بازیکنان دیگری برود که هافبک آلمانی منچسترسیتی هم یکی از این گزینه هاست.

لاپورتا به دنبال ایجاد تغییر و تحول در بارسلوناست و در همین راستا به دنبال خرید های مختلفی است و می خواهد یک هافبک میانی را به بارسلونا اضافه کند و اکنون پس از واینالدوم، گوندوغان گزینه بعدی است.

1470