هافبک منچسترسیتی بمب تابستانی بارسلونا؟

هافبک منچسترسیتی بمب تابستانی بارسلونا؟

پایگاه خبری فوتبالی - ال چیرینگیتو گزارش داد که ایلکای گوندوگان هافبک 32 ساله آلمانی با بارسلونا به توافق رسیده است و از تابستان آینده به تیم کاتالان ملحق خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک منچسترسیتی که در پایان فصل با اتمام قراردادش به بازیکن ازاد تبدیل می شود، با بارسا و ژاوی به توافق رسیده است و بدین ترتیب خط هافبک بارسا را تقویت خواهد کرد. بوسکتس هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته اما اگر جدا شود، گوندوگان به جایگزین اصلی او در ترکیب تبدیل خواهد شد. بارسا در سالهای اخیر سعی کرده تیمش را با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه بسازد که ایلکای می تواند گزینه ای باتجربه به شمار برود.

بارسلونا مدتهاست که شرایط گوندوگان را دنبال می کند و این بازیکن پس از هفت سال حضور در سیتی می تواند با حضور در نیوکمپ ، تغییر مهمی را در مسیر فوتبالش داشته باشد. سبک بازی این بازیکن با سبک بازی بارسلونا کاملا هماهنگ است. قرارداد این هافبک در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و بارسا می تواند این هافبک را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. بارسلونا سال گذشته هم با گوندوگان مذاکراتی انجام داده بود. ایلکای مجموعا 278 بازی در منچسترسیتی داشته که 51 گل و 30 پاس گل داشته و 49 بازی هم در تیم ملی آلمان انجام داده است.

4125