بارسلونا به دنبال خرید هافبک منچسترسیتی

بارسلونا به دنبال خرید هافبک منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا برای خرید ایلکای گوندوگان هافبک آلمانی منچسترسیتی دست به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که بارسلونا می داند که شانسی برای خرید برناردو سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی ندارد، برای خرید هافبک آلمانی منچسترسیتی دست به کار شده اند. قرارداد گوندوگان با سیتی در تابستان 2023 به اتمام می رسد و به همین خاطر خرید وی در زمستان اصلا مشکل نیست.

گوندوگان می تواند گزینه مناسبی برای سبک ژاوی باشد چرا که توان حضور در پست هافبک دفاعی و هافبک میانی را دارد. مدیران بارسا می دانند که کار آسانی در پیش ندارند چرا که ایلکای در ترکیب منچسترسیتی فیکس نیست. نکته مهم در مورد گوندوگان این است که وکلای وی با وکلای آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی بارسلونا مشترک است. کریستنسن در تابستان قبلی به صورت رایگان از چلسی به بارسا ملحق شد.

گزینه بعدی بارسلونا نیز یوری تیلمانس هافبک بلژیکی لسترسیتی است که این بازیکن هم در تابستان بعدی با اتمام قراردادش به بازیکن ازاد تبدیل می شود و بارسلونا می تواند این هافبک را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

جدایی بوسکتس در تابستان باعث شده تا مدیران بارسلونا به صورت جدی به دنبال تقویت ترکیبشان در میانه زمین باشند. احتمال جدایی دی یونگ هم وجود دارد.

4125