پیشنهادی که منچسترسیتی به بازیکن مد نظر بارسلونا داده است

پیشنهادی که منچسترسیتی به بازیکن مد نظر بارسلونا داده است

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوگان هافبک آلمانی حال حاضر منچستر سیتی از بازیکنانی است که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و سران بارسا می خواهند او را در تابستان آینده به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، تابستان پیش رو تابستانی است که ایلکای گوندوگان در آن وارد آخرین سال قرارداد خود با منچستر سیتی می شود و همین قضیه موجب می شود که او در شرایطی قرار بگیرد که باید برای آینده اش تصمیم گیری کند. گوندوگان در حال حاضر 32 سال دارد و از بازیکنانی است که مورد توجه پپ گواردیولا است؛ هر چند که گواردیولا همواره گفته است که مانع بازیکنانی که می خواهند از تیمش بروند، نمی شود.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه منچسترسیتی به ایلکای گوندوگان پیشنهاد داده است که قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کند و دستمزد او به رقم سالانه 9 میلیون یورو برسد. در حال حاضر گوندوگان در منچستر سیتی سالانه حدود 7 میلیون یورو دریافت می کند. ممکن است گوندوگان به پیشنهاد جدید منچستر سیتی جواب مثبت بدهد چرا که او از اوضاع مالی بارسلونا نگران است هر چند که سران بارسلونا به او گفته اند که می توانند از پس دستمزد درخواستی او بر بیایند و مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

1471