اقدامی که آمدن هافبک منچسترسیتی به بارسلونا را آسان می‌کند

اقدامی که آمدن هافبک منچسترسیتی به بارسلونا را آسان می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال این است تا ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچستر سیتی را به خدمت بگیرد و در تلاش تا این اتفاق در زمستان بیفتد چرا که آبی و اناری پوشان در آینده ای نزدیک نیاز به بازیکن در پست هافبک وسط و هافبک دفاعی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، در تابستان آینده جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا محتمل به نظر می رسد و همین قضیه موجب می شود تا بارسایی ها برای پست هافبک دفاعی نیاز به گزینه ای جدید داشته باشند. ایلکای گوندوگان که تا تابستان آینده یعنی تابستان 2023 با منچستر سیتی قرارداد دارد، یک گزینه مناسب و ایده آل به نظر می رسد.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، منچستر سیتی و اهدافی که در بازار های نقل و انتقالاتی دارد، کار را برای آمدن ایلکای گوندوگان به بارسلونا آسان می کند. در واقع منچسترسیتی به دنبال این است که جود بلینگهام را از بورسیا دورتموند به خدمت بگیرد و به همین دلیل برخی از بازیکنان خود را مازاد خواهد کرد که ایلکای گوندوگان یکی از آن ها می تواند باشد.

در واقع اگر منچستر سیتی جود بلینگهام را به خدمت بگیرد، در های ورود ایلکای گوندوگان به ورزشگاه نیوکمپ کاملا باز خواهد شد. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1471