روی کین: جک گریلیش مثل کریستیانو رونالدو است

روی کین: جک گریلیش مثل کریستیانو رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین به تمجید از گریلیش پرداخته و او را شبیه به رونالدو خوانده است.

به گزارش فوتبالی، روی کین، هافبک منچستریونایتد در سال‌هاس دور که در تیم ایرلند هم دوران موفقی داشته با تمجید از جک گریلیش، ستاره تیم استون ویلا که یکی از امیدهای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود در گفت و گو با ITV گفته: گریلیش یک ستاره است و کارها را به سرانجام می‌رساند. او شجاع است و همیشه در فضای بسته به دنبال بدست آوردن توپ‌ها است. مانند کریستیانو رونالدو در پرتغال. شما به چنین بازیکنانی در تیم‌تان نیاز دارید.

انگلیس شب گذشته توانست اتریش را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. گریلیش در این دیدار در ترکیب اصلی حضور داشت اما تعویض شد. خود او در این رابطه گفته: از زمانی که بیرون آمدم مدام روی پایم یخ گذاشتم. از مصدومیت در چنین دیدارهایی مطلع هستم و به همین دلیل از یخ استفاده کردم تا ریکاوری کنم. شرایط سخت است. پس از ۳ ماه عدم حضور، ۳ بازی را با حضور در ترکیب اصلی آغاز کرده‌ام. به زمان نیاز دارم. هر وقت به من نیاز است، آماده هستم. سخت تمرین می‌کنم تا با آمادگی کامل بازگشت داشته باشم. تعویض شدنم؟ من عاشق فوتبال هستم و نمی‌خواستم بیرون بیایم اما تصمیم سرمربی بود و به آن احترام می‌گذارم.

گفتنی است تیم ملی انگلیس روز یکشنبه دیدار تدارکاتی دیگری مقابل رومانی انجام می‌دهد و پس از آن آماده مسابقات یورو خواهد بود.

۱۱۰۱