دعوت تیم ملی انگلیس از بازیکنی که ساق‌بند بچگانه می‌بندد

دعوت تیم ملی انگلیس از بازیکنی که ساق‌بند بچگانه می‌بندد

خبرگزاری فوتبالی - جک گریلیش برای اولین بار در دوران فوتبالش در لیست تیم بزرگسالان انگلیس قرار گرفت. ساوتگیت در آخرین لحظه به علت غیبت رشفورد و وینکس تصمیم گرفت که گریلیش را در لیست تیم ملی انگلیس برای دو بازی لیگ ملت های اروپا مقابل ایسلند و دانمارک قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، هافبک 24 ساله استون ویلا در سال 2015 پیشنهاد حضور در تیم ملی ایرلند را رد کرد و تصمیم گرفت که منتظر تیم ملی انگلیس بماند. گریلیش بالاخره پس از پنج سال انتظار در لیست انگلیس قرار گرفت آن هم در حالی که در رده های پایه برای فوتبال ایرلند بازی کرده بود. گریلیش پس از چند پاسخ منفی به حضور در تیم ملی ایرلند در بیانیه ای اعلام کرد که می خواهد برای تیم ملی انگیس بازی کند چرا که هر چند که والدینش اهل ایرلند بودند اما خودش در انگلیس متولد شده است.

گریلیش هفت بازی در تیم زیر 21 سال انگلیس داشته است (قبل از آن هم شش بازی در تیم زیر 21 سال ایرلند انجام داده بود) اما از زمان بازگشت استون ویلا به لیگ برتر، شایعاتی در مورد حضورش در تیم ملی انگلیس مطرح بود که بالاخره به هدفش رسید.

گریلیش بازیکنی است که معمولا از جوراب های کوتاه و ساق بند بچگانه استفاده می کند که البته علتش خرافات است و فکر می کند که این گونه بهتر کار می کند.

4125