گریلیش درباره مقایسه با گاسکوئین: عاشق شخصیت او هستم

گریلیش درباره مقایسه با گاسکوئین: عاشق شخصیت او هستم

خبرگزاری فوتبالی - جک گریلیش در بازی های اخیر تیم ملی انگلیس، عملکرد خوبی از خود نشان داده و باعث شده تا بسیاری از او تعریف و تمجید کنند.

به گزارش فوتبالی، جک گریلیش درباره عملکرد خود و تاثیر اتفاقات خارج از زمین بازی گفته: فکر نمی کردم که فشارهای خارجی، درون زمین بازی روی من تاثیر بگذارند. فکر می کردم در خارج از زمین بازی هر کاری که می خواهم می توانم انجام دهم. وقتی بزرگ تر می شوید می فهمید که شما الگوی بازیکنان جوان هستید و باید مراقب کارهایی که انجام می دهید باشید. این به این معنی نیست که من دیگر مرتکب اشتباه نخواهم شد، احتمالا باز هم اشتباهاتی داشته باشم. احساس می‌کنم در طول سال ها پخته تر و با تجربه تر شده‌ام. خوشبختانه می‌توانم به این روند ادامه دهم. من کاپیتان یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس هستم و تنها نیاز دارم تا به وسیله آن قدم بزرگی بردارم. در حال حاضر عاشق زندگی‌ام هستم.

در هفته های گذشته، سبک زندگی جک گریلیش با پل گاسکوئین مقایسه شده و کاپیتان استون ویلا در این باره بیان داشت: من عشق گازا (لقب گاسکوئین) هستم. من مستند او را تقریبا یک میلیون بار از نتفلیکس دیده ام. من عاشق شخصیت او در داخل و خارج زمین هستم. عاشق آزادی سبک بازی او هستم. او با اشتیاق زیادی بازی می کرد. می شنوید که مردم درباره او صحبت می کنند و اینکه تماشای بازی او لذت بخش بوده است. فکر می کنم این بزرگ ترین تعریف و تمجیدی است که می توان از کسی داشت. وقتی مردم می گویند تماشای بازی کسی لذت بخش است، این یک تعریف است زیرا من نیز می خواهم چنین کاری کنم. می خواهم مردم را سرگرم کنم. من همینطور می خواهم در زمین نیز مانند گازا موثر واقع شوم. مقایسه هایی که راجع من و او می شود بسیار دور از واقعیت است زیرا من هنوز در تورنمنت هایی که او بازی می کرد نیز حضور نداشته ام. او در بزرگ ترین تورنمنت ها حضور داشت و تا زمانی که من در چنین جاهایی بازی نکنم، فکر نمی کنم که بتوانم با او مقایسه شوم.

1101