تمدید قرارداد گریلیش با استون ویلا؛ امید یونایتد ناامید شد

تمدید قرارداد گریلیش با استون ویلا؛ امید یونایتد ناامید شد

خبرگزاری فوتبالی - جک گریلیش، بازیکن مورد علاقه یونایتد، در اقدامی غیرمنتظره قرارداد خود را به مدت 5 سال دیگر با باشگاه استون ویلا تمدید کرد. 

به گزارش فوتبالی، این هافبک هجومی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال به شدت به منچستریونایتد لینک شده بود چرا که اوله گونار سولشر قصد داشت تیمش را در این منطقه تقویت کند. اما حالا گرالیش 25 ساله قرارداد جدیدی را در ویلا پارک به امضا رسانده که از طریق صفحه رسمی توییتر این باشگاه اعلام شده و بر این اساس دستمزدش را تا هفته‌ای 140 هزار پوند افزایش داده است. او در ویدیویی که در صفحه استون ویلا منتشر شده می‌گوید: " سلام دوستان، خوشحالم بگویم که قرارداد جدیدی را با استون ویلا به امضا رساندم. اینجا باشگاه من و خانه من است و از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. مالکان باشگاه به من نشان دادند که تا چه اندازه بلند پرواز و خواهان ساختن استون ویلا هستند. روزهای هیجان انگیزی در پیش است و من خوشحالم که جز از آن هستم. "

اسپرتزمیل ماه گذشته خبر داده بود که مدیران یونایت مذاکراتی را برای جذب این بازیکن با باشگاه استون ویلا انجام داده‌اند. با توجه به عدم حضور جیدون سانچو در اولدترافورد، سولشر تصمیم داشت گریلیش را به تیم خود اضافه کند اما استون ویلا خواهان دریافت 80 میلیون پوند برای این انتقال بود که با موافقیت یونایتد همراه نبود. 

1811