تعجب بازیکنان در اردوی تیم ملی انگلیس از خط خوردن نام جک گریلیش

تعجب بازیکنان در اردوی تیم ملی انگلیس از خط خوردن نام جک گریلیش

پایگاه خبری فوتبالی- عدم حضور هافبک خلاق باشگاه منچسترسیتی در لیست نهایی تیم ملی فوتبال انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ باعث تعجب اهالی فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس اسامی بازیکنان نهایی و منتخب خود را برای رقابت های یورو ۲۰۲۴ اعلام کرد که در کمال تعجب نام جک گریلیش یکی از ستاره های لیگ برتر انگلیس و باشگاه منچسترسیتی که فصل خوبی را در ترکیب تیم پپ گواردیولا سپری کرده بود دیده نمی شود. در این باره گفته شده که در اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس همه بازیکنان از خط خوردن نام جک گریلیش متعجب شدند وحتی یکی از بازیکنان قدیمی سه شیرها با گرت ساوتگیت بر سر این موضوع صحبت کرد. در این مورد حتی اعلام شده که خود جک گریلیش هم همچنان پس از اعلام این خبر متحیر و بسیار ناراحت است.

البته جک گریلیش تنها بازیکنی نیست که از فهرست نهایی ساوتگیت خط خورده زیرا جیمز مدیسون هافبک پست شماره ۱۰ باشگاه تاتنهام نیز که هم پستی جک گریلیش به حساب می آید از جمله خط خورده های لیست نهایی تیم ملی انگلیس است و در خط دفاعی هم هری مگوایر بازیکن محبوب گرت ساوتگیت در سال ها پ تورنمنت های اخیر در بین نفرات نهایی حضور ندارد. جارد برینتویت هم فصل خوبی را در باشگاه اورتون پشت سر گذاشت و از مدافعین آینده دار فوتبال انگلیس است دیگر چهره سرشناس غایب ترکیب تیم ملی انگلیس به شمار می رود.

۱۰۰۹