گزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپا

گزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته هواداران زیادی از تیم میلان در اطراف باشگاه، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم میلان توانست امسال در مقطعی مدعی اصلی قهرمانی نام گیرد اما در نهایت تنها توانست با قرار گرفتن در رده دوم لیگ سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند که رتبه‌ای فراتر از حد انتظار برای این تیم بود.

روز گذشته هم به همین مناسبت تعداد زیادی از هواداران باشگاه میلان اطراف ساختمان باشگاه جمع شدند و تصمیم به جشن گرفتن بابت حضور دوباره میلان در لیگ قهرمانان اروپا پس از سال‌ها گرفتند. تصاویری که از این جشن در رسانه‌ها منتشر شده نشان می‌دهد میلانی به شدت از این اتفاق خوشحال بودند و حضور در لیگ قهرمانان برای آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

گزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپاگزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپاگزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپاگزارش تصویری؛ جشن پرشور میلانی‌ها به مناسبت حضور در لیگ قهرمانان اروپا

نکته جالب اینجا بود مالدینی هنگام برپایی این جشن و آتش بازی هواداران نزد آن‌ها آمد و از همه تشکر کرد. مالدینی گفته: از همه شما بابت حمایت در این مقطع تشکر می‌‌کنم و این مسئله را به عنوان یک بازیکن سابق و مدیر فعلی می‌گویم. این تازه آغاز ماجراجویی ما است. لحظات سختی وجود داشته و لحظات دیگر هم در راه است اما اینجا هستیم تا مقابل آن‌ها قرار گیریم. ما میلان هستیم و یک شخصیت اصلی! باز هم ممنونم.

1101