نامزد رونالدو تکلیف آینده ستاره پرتغالی را روشن کرد

نامزد رونالدو تکلیف آینده ستاره پرتغالی را روشن کرد

پایگاه خبری فوتبالی - همه دوست دارند که بدانند آینده کریستیانو رونالدو چگونه خواهد بود. شایعاتی در مورد بازگشتش به منچستریونایتد یا لیگ پرتغال مطرح شده است اما جورجینا رودریگز نامزد ستاره پرتغالی در سفر به اسپانیا آینده این بازیکن را کاملا روشن کرد. نامزد رونالدو با سوالات خبرنگارانی مواجه شد که می خواستند بدانند رونالدو در یوونتوس می ماند یا جدا می شود اما جورجینا خیلی قاطعانه در این باره جواب داد و گفت:" می ماند."

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده رونالدو مطرح شده بود. یکی از شروط برای ماندن رونالدو این بود که یووه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را بگیرد و این اتفاق رخ داد. اما از طرفی دیگر بازگشت آلگری به یووه این شایعات را شدت بخشید چرا که مربی ایتالیایی و ستاره پرتغالی در یک سالی که در تورین با هم کار کرده بودند رابطه خوبی نداشتند.

با وجود همه شایعات جورجینا خیلی قاطعانه واکنش نشان داد و وقتی در مورد آینده نامزدش از او پرسیده شد پاسخی را داد که جای تردیدی باقی نگذاشت. رونالدو از شدت انتقادها به او در فصل گذشته از جانب رسانه های ایتالیا و بازیکنان سابق فوتبال در این کشور دلخور بود اما به نظر می رسد که قصد ماندن در یوونتوس تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2022 را دارد.

4125