عکسی جالب؛ واکسن زدن یک هوادار رئال مادرید در نیوکمپ!

عکسی جالب؛ واکسن زدن یک هوادار رئال مادرید در نیوکمپ!

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها در نقاط مختلف دنیا واکسیناسیون کرونا آغاز شده است و برای واکسن زدن به افراد، مکان ها و نقاط خاصی در نظر گرفته شده است. در شهر بارسلونای اسپانیا، یکی از جاهایی که برای واکسیناسیون مورد استفاده قرار گرفته است، یک سالن اختصاصی در ورزشگاه نیوکمپ است که در واقع به عنوان محلی برای تزریق واکسن کرونا در نظر گرفته شده و مجهز شده است.

به گزارش فوتبالی، اما اتفاق بامزه ای که در این روز ها در این محلی که برای واکسیناسیون مورد استفاده قرار می‌گرفت، افتاده است این است که یک هوادار رئال مادرید با پیراهن تیم محبوب خود یعنی رئال مادرید راهی ورزشگاه نیوکمپ شده و در سالن اختصاصی آنجا واکسن زده است و تصویر آن را هم با گرفتن علامت ویکتوری یا همان پیروزی، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است و این عکس مورد توجه قرار گرفته و به اصطلاح وایرال شده است!

روند واکسیناسیون در اسپانیا ادامه دارد و از مراکز مختلف مثل ورزشگاه ها برای این کار استفاده شده است و حضور یک هوادار رئالی در ورزشگاه نیوکمپ برای واکسن زدن و آن هم با پیراهن رئال مادرید در نوع خودش جالب است و در اصل به نظر می رسد که این هوادار رئال مادرید می خواسته علاوه بر واکسن زدن، خودی هم نشان دهد!

1470