معارفه ژاوی در نیوکمپ با حضور 9422 هوادار(عکس)

معارفه ژاوی در نیوکمپ با حضور 9422 هوادار(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا تصمیم گرفت که مراسم معارفه ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید تیمش را بسیار باشکوه برگزار کند.

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه ژاوی در بارسلونا با حضور 9422 هوادار در حالی برگزار شد که لاپورتا در این مراسم گفت:" امروز روزی است که در تاریخ باشگاه ثبت می شود."

ژاوی که از استقبال هواداران به وجد آمده بود، گفت:" خیلی ممنونم. قرار نیست که احساساتی شوم اما انگیزه بالایی دارم. در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم و توقعات زیادی برای موفقیت ها وجود دارد. در بارسا اجازه تساوی یا شکست وجود ندارد. برای بردن در هر بازی حضور پیدا می کنیم. خیلی ممنون، درود بر بارسا، درود بر کاتالونیا."

در حقیقت هواداران بارسا که در این مراسم حضور یافته بودند، با هم شعار تیم کاتالان را خواندند که هم ژاوی و هم لاپورتا در حالی که میکروفون هایشان را در دست داشتند، با آنها همخوانی کردند. 

در ابتدا گفته می شد که بیش از 25 هزار نفر در این مراسم حضور پیدا می کنند که البته گفته می شود که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی یکی از حدود 9500 مهمان حاضر در روی سکوها بوده است. ژاوی حالا کار بسیار سختی را پیش رو دارد چرا که بارسلونا یازده امتیاز تا سوسیه داد صدرنشین در جدول لالیگا فاصله دارد.

4125