عکس؛ آشپزی بازیکن بارسلونا در برنامه آشپز نیوکمپ!

عکس؛ آشپزی بازیکن بارسلونا در برنامه آشپز نیوکمپ!

پایگاه خبری فوتبالی - در تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا به اسم Barca TV یک برنامه به اسم آشپز نیوکمپ ساخته شده است که یکی از بازیکنان بارسلونا برای این هفته میهمان این برنامه بود و در این برنامه آشپزی کرد.

به گزارش فوتبالی، سرجینیو دست که در باشگاه بارسلونا بیشتر در پست مدافع کناری به میدان می رفت، میهمان برنامه آشپز نیوکمپ بوده است و در این برنامه که محوریت آشپزی دارد، مشغول به پختن یک غذای ویژه شده است. این برنامه قرار است که روز جمعه از تلویزیون بارسلونا یا همان بارسا تی وی پخش شود.

این برنامه یک ایده جالب برای جذب مخاطب برای تلویزیون بارسلونا داشته است و آن هم این بوده هر هفته یکی از بازیکنان بارسلونا به این برنامه فرا خوانده شود و یک غذای ویژه که از او خواسته می شود، در این برنامه درست شود.

با توجه به اینکه افراد این برنامه بازیکنان فوتبال هستند و نه آشپز هایی حرفه‌ای، صحنه های فان و جالبی در این برنامه ها رخ می دهد و به همین علت کارگردان تلویزیونی بارسلونا ایده این برنامه را بدین شکل به اجرا درآورده است تا هواداران بارسلونا را بدین شکل سرگرم کند و در این قسمت از برنامه اش سرجینیو دست را آورده اند که آشپزی کند!

1470