مدافع بارسلونا قصد خروج از نیوکمپ را ندارد

مدافع بارسلونا قصد خروج از نیوکمپ را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست مدافع آمریکایی بارسلونا معتقد است که می‌تواند در این باشگاه به موفقیت برسد. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها در یک سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و برای به بالانس کردن حساب‌های مالی خود می‌خواهند چند تن از بازیکنان خود را به فروش برسانند که سرجینیو دست یکی از آن‌هاست. 

به نقل از سایت مارکا، یکی از اهداف اصلی بارسلونا برای فصل آینده نسیر مزروعی مدافع آژاکس آمستردام بود که قرار است به بایرن مونیخ برود و این به معنای آن است که دست هنوز شانس حضور در بارسا را دارد. به هر حال هنوز آینده این مدافع آمریکا در هوا معلق است، چون در صورت ورود سزار آزپیلیکوئتا به بارسلونا، شرایط او تغییر خواهد کرد. با این وجود منابع نزدیک به این باشگاه کاتالونیایی مدعی هستند که سرجینیو دست هیچ قصدی برای خروج از بارسلونا را ندارد. او می‌داند که هنوز نتوانسته مدیران و هواداران این تیم را راضی کند، اما فاکتورهایی مثل شرایط وخیم تیم در اول فصل ممکن است راه را برای او مشکل کرده باشند. 

دست در این فصل با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرد، اما هنوز مدعی است که می‌تواند در فصل 2022/23 برای کاتالان‌ها مفید باشد. بازی کردن در چند پست می‌تواند یکی از نکات مثبت او باشد و ژاوی می‌تواند در پست دفاع چپ و راست از او بازی بگیرد.

4416