بارسلونا پس از 325 روز از رئال مادرید سبقت گرفت

بارسلونا پس از 325 روز از رئال مادرید سبقت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان هفته اول لالیگا، بارسلونا با کسب سه امتیاز و بالاتر از رئال مادرید در جدول لالیگا قرار گرفته که برای اولین بار در 325 روز اخیر چنین اتفاقی برایشان رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، برای پیدا کردن آخرین باری که بارسلونا در جدول لالیگا بالاتر از رئال مادرید بوده، باید به هفته ششم فصل گذشته برگردیم. در آن زمان بارسلونا با نتیجه سه بر دو در خانه مقابل سلتاویگو پیروز شد و رئالی ها در خانه اتلتیکو با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. تیم ژآوی هرناندز با شانزده امتیاز مشترکا با ژیرونا صدرنشین لالیگا بود و رئالی ها با یک امتیاز کمتر در رتبه سوم قرار داشتند.  البته یک هفته بعد از آن، بارسا در زمین مایورکا به تساوی دو بر دو رسید و رئالی ها با برد دو بر صفر مقابل لاس پالماس از آنها عبور کردند تا رئالی ها هجده و بارسایی ها هفده امتیازی شوند و البته ژیرونا با 19 امتیاز صدرنشین بود.

از آن زمان به بعد،  بارسلونا نتوانست در جدول لالیگا با رئال رقابت کند و رئالی ها به مرور فاصله را بیشتر کردند و با اقتدار قهرمان لالیگا شدند.  حالا بارسا با هدایت فلیک بالاخره پس از 325 روز طلسم را شکسته و در جدول لالیگا خودش را بالاتر از رئال مادرید می بیند. 

4125