رئال مادرید قهرمانی بارسلونا در لالیگا را تبریک گفت

رئال مادرید قهرمانی بارسلونا در لالیگا را تبریک گفت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید رقیب دیرینه بارسلونا محسوب می شود اما در پایان بازی بارسلونا و اسپانیول در اقدامی اخلاقمدارانه، قهرمانی کاتالان ها در لالیگا را تبریک گفتند. البته بارسلونا نیز هفته گذشته در توییتی قهرمانی رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا را تبریک گفته بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با غلبه بر اسپانیول توانست پس از سه سال قهرمان لالیگا شود که این اولین قهرمانی آنها در دوران بعد از مسی بود. در حقیقت کاتالان ها دوران سختی را پشت سر گذاشته بودند اما امسال به لطف انسجام دفاعی فوق العاده خود و بردهای اقتصادی پرشمار توانستند قهرمان لالیگا شوند و برای بیست و هفتمین بار جام قهرمانی لالیگا را بالای سر بردند. 

رئال مادرید یکی از اولین تیم هایی بود که قهرمانی لالیگا را تبریک گفت. صفحه رئال مادرید در توییتر در پایان بازی نوشت:" تبریک به بارسلونا، قهرمان لالیگای 23-2022."

در حقیقت ویارئال، اوساسونا، ختافه، سوسیه داد، کادیز، الچه، سویا، بیلبائو، مایورکا و بتیس تیم هایی بودند که به بارسا تبریک گفتند و خاویر تباس رییس لالیگا نیز در توییتی نوشت:" تبریک به بارسلونا به خاطر قهرمانی شایسته لالیگا در فصل 23-2022، تورنمنتی که پرفشارترین و احساسی ترین تورنمنت دنیاست. پیروزی بارسا نشانگر روح رقابتی و کیفیت بازی است. احسنت، قهرمانان."

4125