تدوین برنامه لالیگای ۲۱-۲۰۲۰؛ رئال مادرید و بارسلونا هفته اول بازی نمی‌کنند

تدوین برنامه لالیگای ۲۱-۲۰۲۰؛ رئال مادرید و بارسلونا هفته اول بازی نمی‌کنند

خبرگزاری فوتبالی – تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته‌های دوم و سوم لالیگای فصل بعد وارد مسابقات خواهند شد.

به گزارش فوتبالی – برنامه لالیگای فصل بعد اعلام و تاریخ ۱۲ سپتامبر (شنبه ۲۲ شهریور) به عنوان تاریخ اولیه شروع لیگ انتخاب شد. این تاریخ و تقویم مشخص شده به تایید باشگاه‌ها رسیده اما باید توسط فدراسیون فوتبال هم تایید شود.

در این تقویم قرار شده رئال مادرید و ختافه از هفته دوم رقابت‌ها وارد شوند و بازی‌های خود را انجام دهند. تیم‌های سویا، اتلتیکو مادرید و بارسلونا هم به دلیل حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از هفته سوم مسابقات خود را آغاز خواهند کرد. برنده پلی‌آف دسته دوم اسپانیا که می‌تواند جواز صعود به لالیگا را کسب کند هم از هفته سوم مسابقات خود را آغاز می‌کند.

امسال لالیگا در تعطیلات کریسمس هم برگزار خواهد شد و در دو تاریخ ۲۳ و ۳۰ دسامبر مطابق با  ۳ و ۱۰ دی ماه، بازی‌ها پیگری می‌شود. فدراسیون فوتبال اسپانیا سعی دارد اولین بازی با حضور تماشاگران، دیدار فینال کوپا دل ری بین سوسیه‌داد و اتلتیک بیلبائو باشد که احتمال در همان تعطیلات کریسمس برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی سال بعد هم در تاریخ ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

دیدارهای سوپرکاپ اسپانیا هم بین ۴ تیم بارسلونا، رئال مادرید، رئال بتیس و بیلبائو در ماه ژانویه (دی ماه) برگزار خواهد شد.

1101