کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است

کاپلو: رئال مادرید انحصار بارسلونا در لالیگا را شکسته است

خبرگزاری فوتبالی – فابیو کاپلو اعتقاد دارد رئال مادرید با قهرمانی خود انحصار بارسلونا را شکسته است.

به گزارش فوتبالی، فابیو کاپلو در گفت و گو با مارکا گفته: در دوران قرنطینه در ماربلا به همراه همسرم زندگی می‌کردیم اما شرایط وحشتناک بود. باید به ماسک زدن ادامه دهیم و توصیه‌ها را گوش کنیم. فصل عجیبی بود و رئال مادرید با شایستگی قهرمان شد. آن‌ها بهترین فوتبال را بازی می‌کردند. گل می‌زدند و گلی دریافت نمی‌کردند. آن‌ها انحصار بارسلونا در لالیگا را شکستند و از تعطیلی به بهترین نحو ممکن استفاده کردند اما باید شفاف بگویم که رئال مادرید با سبک بازی خودش خودش قهرمان شد نه با استفاده از اشتباهات دیگران.

سرمربی سابق تیم رئال مادرید در ادامه گفت: کریم بنزما فصلی فوق‌العاده را گذرانده و به نماد مادرید تبدیل شده است. او حالا مسئولیت پذیری بیشتری پیدا کرده و در غیاب رونالدو به دنبال گلزنی است. برای کورتوا هم خوشحال. او همیشه دروازه‌بانی عالی بوده اما فصل گذشته خیلی خوب کار نکرد و از عدم وجود استمرار  در نمایش‌هایش رنج می‌برد. حالا اما مهارهای فوق‌العاد‌ه‌ای داشته و مادرید صاحب یک زامورای دیگر شده است. هازارد؟ از او ناامید شده‌ام. او مانند زمان حضورش در چلسی نیست. او دچار مصدومیت شد و نتوانست خود را با شرایط وفق دهد. همیشه او را بازیکن بزرگی می‌دانستم اما لباس مادرید لباس سنگین است و هازارد امسال غرق شده است. مشخص است که او فصل آینده بهتر می‌شود.

کاپلو درباره زیدان گفت: او عالی کار کرده و برای او صمیمانه ترین تبریکات را فرستادم زیرا عالی کار کرده است. قهرمانی در لیگ کار سختی است که او انجام داده. ۱۰ برد و یک مساوی او بی‌نظیر بوده است.

1101