فابیو کاپلو: میلان دیگر حال من را بهم می‌زند!

فابیو کاپلو: میلان دیگر حال من را بهم می‌زند!

خبرگزاری فوتبالی – کاپلو اعلام کرده مدیران فعلی میلان با رفتاری که با دو بازیکن قدیمی این تیم، بوبان و مالدینی انجام داده‌اند حال او را بهم می‌زنند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، فابیو کاپلو در گفت و گو با کوریره دلو اسپرت درباره دوران حضورش در یوونتوس گفته: لوچیانو موجی و انتونیو گیرادو مدیران فوق‌العاده‌ای در یوونتوس بودند و ما در کنار هم دو بار قهرمان شدیم. هرچند که کالچوپولی باعث شد جام‌ها از ما گرفته شود و به تیم‌های دیگر اهدا شود.
کاپلو که سابقه سرمربیگری در تیم میلان را دارد درباره رفتارهای انجام شده با پائولو مالدینی و بوبان (که در ماه مارچ میلان را ترک کرد) گفته: رفتاری که با بوبان و مالدینی در میلان انجام شد حال من را بهم می‌زند. به عنوان مدیر، آن‌ها همان صداقت و وقاری را داشتند که در دوران بازی از آن‌ها دیده‌ بودیم. اگر من هم جای بوبان بودم همان کار را انجام می‌دادم و می‌رفتم. منش انسان بر هر چیزی اولویت‌ دارد.
سرمربی سابق یوونتوس درباره کتابی که جورجو کیه‌لینی درباره دوران حضورش در یووه و تیم ملی ایتالیا نوشته می‌گوید: بارها به من پیشنهاد شده تا کتابی بنویسم و مبلغ قابل توجهی هم به من پیشنهاد شده اما اصلا علاقه‌مند نیستم خیلی چیزها را بخوانم. فوتبال باید بازی شود نه اینکه خوانده شود!

1101