فابیو کاپلو: نگذاشتم ده‌روسی به یوونتوس برود

فابیو کاپلو: نگذاشتم ده‌روسی به یوونتوس برود

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی سابق رم اعلام کرده درخواست یووه برای معاوضه ادگار داوید و دنیله ده‌روسی را رد کرده و از اینکه ده‌روسی را در اولین بازی حرفه‌ایش به زمین فرستاده خوشحال است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی سابق رم در گفت و گو با کوریره دلو اسپرت گفته: می‌خواستم داویدز را برای رم به خدمت گیرم اما یووه درخواست کرد تا ده‌روسی را به عنوان بخشی از قرارداد بپذیرم که من آن را رد کردم.
ده‌روسی که در ابتدای فصل از رم خداحافظی کرد و به بوکاجونیوز پیوست، نتوانست آن جا مدت زیادی سپری کند و کمتر از ۶ ماه بعد از فوتبال خداحافظی کرد تا به رم برگردد و در صورت امکان در تیم‌های پایه مربیگری کند. او اولین بازی خود برای رم را در ژانویه ۲۰۰۳ انجام داد.
کاپلو در ادامه افزود: وقتی برای اولین بار او را به زمین فرستادم به همه گفتم این بازیکن از رم جدا نمی‌شود. او ثابت کرد شخصیتی رهبرگونه دارد و این مسئله از همان روز اول مشخص بود.
کاپلو از سال ۹۹ تا ۲۰۰۴ روی نیمکت جیالوروسی می‌نشست و پس از قهرمانی با این تیم در سری‌آ به یوونتوس رفت. کاپلو سابقه هدایت تیم‌هایی چون میلان، رئال مادرید، تیم ملی روسیه و تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه خود دارد.

1101