عکس؛ ظاهر غیر قابل تشخیص ورزشگاه نیوکمپ

عکس؛ ظاهر غیر قابل تشخیص ورزشگاه نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه بارسلونا، ویدیویی از شرایط حال حاضر نیوکمپ منتشر کرده است که نشان از ادامه دار بودن پروژه بازسازی این ورزشگاه دارد.

به گزارش فوتبالی، تصاویر منتشر شده، نشان از تبدیل شدن این ورزشگاه بزرگ 66 ساله، به یک سازه اسکلتی می‌دهد، اتفاقی که به عنوان آغاز یک پروژه بازسازی بزرگ رخ داده است.

بارسلونا موقتا نیوکمپ را ترک کرده است و در عوض، بازی‌های خانگی این فصل خود را، در ورزشگاه لوئیس کمپانیس برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که این باشگاه، سال آینده با امکان استفاده از 50 درصد ظرفیت ورزشگاه، به نیوکمپ جدید بازگردد تا اینکه این پروژه، به اتمام برسد. قرار بر این است که روند بازسازی، در حین فصل 26-2025، به اتمام برسد. در آپریل 2023، بارسلونا از توافق مالی با 20 سرمایه گذار، برای شروع پروژه بازسازی به ارزش 1.45 میلیارد یورو خبر داده بود.

این ورزشگاه، که سالیان سال است به عنوان خانه تیم کاتالانی شناخته می‌شود، همیشه به عنوان بخشی از قدرت این تیم در بازی‌های خانگی به حساب می‌آمده است، قدرتی که بارسلونا در این فصل، از داشتن آن محروم خواهد بود.

بارسلونا در ادامه بازی‌های خود در این فصل، باید دو بازی خارج از خانه متوالی، مقابل رئال سوسیداد و شاختار دونتسک را برگزار کند. بازی با تیم اوکراینی در لیگ قهرمانان نیز، به دلیل ادامه دار بودن جنگ این کشور، در هامبورگ برگزار خواهد شد.

2102