لاپورتا: هفته آینده تصمیمات مهمی درباره بارسلونا گرفته می‌شود

لاپورتا: هفته آینده تصمیمات مهمی درباره بارسلونا گرفته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – لاپورتا از تصمیمات بزرگی حرف زده که به زودی در باشگاه بارسلونا گرفته می‌شود. او گفته به زودی با یک سری از تصمیمات،‌این دوران به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، در جدیدترین گفت و گویی که رسانه مارکا از لاپورتا منتشر کرده، مدیر بارسلونا گفته: گفتم که در انتهای فصل بر حسب نمایش‌ها و عملکرد ارزیابی می‌‌کنم. ما در کوپا دل ری قهرمان شدیم و به آن افتخار می‌کنیم اما از لیگ قهرمانان زود حذف شدیم و از دست دادن لالیگا درک نکردنی بود.

لاپورتا در ادامه صحبت‌هایش از تصمیمات مهمی سخن گفت که به زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود. تصمیماتی که انگار قرار است یک انقلاب را در بارسلونا پی‌ریزی کنند. او در ادامه گفته: از نظر من، شما شاهد تصمیمات زیادی خواهید بود که از ابتدای هفته آینده گرفته می‌شود. درباره آن‌ها نظر خواهیم داد. باید سخت تلاش کنیم و یک تیم اهل رقابت در لیگ قهرمانان و رقابت‌های داخلی داشته باشیم. زمانی که من می‌گویم این، به پایان رسیدن یک چرخه است، دلیلش این است فکر می‌کنم لازم باشد تا این چرخه به پایان برسد.

به نظر می‌رسد هفته آینده هفته پر اتفاقی برای بارسلونایی‌ها باشد. هفته‌ای که شاید تکلیف سرمربی فصل آینده، اهداف نقل و انتقالاتی و قرارداد مسی مشخص شود.

1101