خوان لاپورتا زمان آغاز سوپر لیگ را فاش کرد

خوان لاپورتا زمان آغاز سوپر لیگ را فاش کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اصرار دارد که سوپر لیگ اروپا از فصل آینده می تواند آغاز به کار کند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از پیروزی فلورنتینو پرز در دادگاه و قانونی شدن تورنمنت سوپر لیگ، رئیسان باشگاه رئال مادرید و بارسلونا به صورت رسمی، دوباره پروژه سوپر لیگ را استارت زدند. البته تنها پس از گذشت چند ساعت، تیم های انگلیسی، پاریسن ژرمن، یوونتوس، میلان، اتلتیکو مادرید و اینتر با این پروژه مخالفت کردند و خودشان را بیرون کشیدند. با این وجود، هنوز باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا به دنبال برگزاری این تورنمنت جدید هستند. 

لاپورتا به رادیو کاتالونیا گفت: "سوپر لیگ می تواند از فصل آینده آغاز به کار کند، اگر این اتفاق رخ ندهد، از فصل 2025-26 این تورنمنت شروع به کار می کند و اگر چنین اتفاقی باز هم نیافتد، من کل قضیه را مورد بررسی قرار خواهم داد."

"مخالفت باشگاه های انگلیسی با سوپر لیگ؟ من اصلاً اهمیتی به باشگاه های انگلیسی نمی دهم. آن ها همین الان نیز یک سوپر لیگ به شکل لیگ برتر انگلیس دارند. جام اروپا نیز در سال 1955 با باشگاه های کوچکی آغاز به کار کرد و سپس به بزرگ ترین رقابت باشگاه های اروپایی تبدیل شد."

4416