عکس/ خون دماغ شدن بوسکتس مقابل اتلتیکو مادرید؛ به بازی بعدی می‌رسد؟

عکس/ خون دماغ شدن بوسکتس مقابل اتلتیکو مادرید؛ به بازی بعدی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیکو مادرید به ستاوی بدون گل رضایت دادند و یک نتیجه ایده آل برای رئال مادرید رقم خورد و باید دید که شاگردان زیدان از این فرصت به چه شکل استفاده خواهند کرد. اما یک اتفاق که در بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید افتاد، مصدومیت بوسکتس در طول بازی بود. هافبک دفاعی بارسلونا در این بازی ضربه خورد و بالای فک او آسیب دید و بدین ترتیب خون دماغ هم شد.

به گزارش فوتبالی، گزارش ها حاکی از این بود که بوسکتس پس از این اتفاق راهی بیمارستان شده تا آزمایشات بیشتری روی او صورت بگیرد اما به نظر می‌رسد که سرخیو بوسکتس بازی بعدی بارسلونا را از دست نخواهد داد و حاضر خواهد بود اما او با یک ماسک محافظ صورت به میدان خواهد رفت و این چیزی است که احتمال بیشتری دارد که صورت بپذیرد. به خصوص اینکه بارسلونا در حساس ترین مقطع فصل در لالیگا قرار دارد و بازی های باقی مانده را باید ببرد و منتظر لغزش رقبایش باشد.

سرجیو بوسکتس بازیکنی است که سالیان سال است در بارسلونا حضور دارد و تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای این تیم شده است و با حضور مربیان مختلف در بارسا همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و به کار خود ادامه داده است.

1470