بوسکتس و رونمایی از جام قهرمانی بارسلونا در نیوکمپ(عکس)

بوسکتس و رونمایی از جام قهرمانی بارسلونا در نیوکمپ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف ختافه رفته است و باید دید که در نهایت در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، این اولین بازی بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پس از قهرمانی در رقابت های سوپرجام اسپانیا است. در حقیقت آبی و اناری پوشان موفق شدند در عربستان سعودی در رقابت های سوپرجام اسپانیا به قهرمانی برسند. آن ها در فینال که ال کلاسیکو بود، توانستند رئال مادرید را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و جام قهرمانی را به دست بیاورند. این قهرمانی، اولین قهرمانی ژاوی هرناندز در بارسلونا به عنوان سرمربی بود. در واقع ژاوی از وقتی که سکان هدایت بارسا را بر عهده گرفته بود، قهرمان نشده بود تا این که بالاخره با فتح سوپرکاپ توانست طلسم را بشکند و باید دید که جام های بعدی را هم فتح می کند یا خیر.

سرخیو بوسکتس که در حال حاضر کاپیتان بارسلونا است، از جام قهرمانی بارسلونا پیش از شروع بازی مقابل ختافه در ورزشگاه نیوکمپ رونمایی کرد. بوسکتس اخیرا به تعداد 700 بازی برای بارسلونا رسیده است. او از یادگاری ویژه ای که به او داده شده است نیز در این بازی رونمایی کرد.

1471