عکس؛ رفتن بازیکنان بارسلونا به خانه مسی برای مهمانی ویژه

عکس؛ رفتن بازیکنان بارسلونا به خانه مسی برای مهمانی ویژه

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا برای هم تیمی های خود در بارسا یک مهمانی ویژه را در خانه خود ترتیب داده است و به نظر می‌رسد که بازیکنان بارسلونا را برای شام به منزل خود دعوت کرده است. مسی که کاپیتان بارسلوناست این شام و مهمانی ویژه را در هفته های پایانی لالیگا برگزار کرده است تا به هم تیمی های خود روحیه دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته والنسیا را با نتیجه سه بر دو شکست داد و اکنون لیونل مسی برای گرفتن جشن پیروزی در این بازی حساس لالیگایی و همچنین دادن روحیه و انرژی به هم تیمی ها در آستانه بازی حساس بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، ترتیب یک مهمانی ویژه را در منزل خود داده است و از تمام بازیکنان بارسلونا هم دعوت به عمل آورده است.

بازیکنان بارسا با ماشین های خود به سمت منزل مسی رهسپار شدند و برای این مهمانی ویژه خود را آماده کرده و به منزل لیونل مسی رفتند که تصاویر آن ها توسط نشریه اسپورت کاتالونیا منتشر شد و عکاس این رسانه، تصاویر بازیکنان بارسلونا را در حال رفتن به خانه مسی با ماشین هایشان، ثبت کرد.

باید دید که عملکرد بارسلونا در هفته های آینده به چه شکل خواهد بود چرا که مسی با این میهمانی ویژه می‌خواست به هم تیمی های خود روحیه دهد.

1470