کنایه همسر مدافع چلسی به فرصت سوزی ورنر مقابل رئال مادرید

کنایه همسر مدافع چلسی به فرصت سوزی ورنر مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی روز سه شنبه نتوانست به تیمش در مقابل رئال مادرید کمک کند و یک موقعیت طلایی گلزنی را از دست تا به شدت توسط رسانه های انگلیس و کارشناسان مورد انتقاد قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ورنر در دقیقه 11 بازی یک موقعیت عالی را از دست داد. مونت شوتی از راه دور زد، توپ برگشت و به پولیشیچ رسید و او هم توپ را به ورنر داد. مهاجم آلمانی در فاصله چند متری دروازه رئال با کورتوا تک به تک بود اما ضربه دقیقی را نزد و دروازه بان بلژیکی رئال مادرید توپ را دفع کرد. ورنر موقعیتش را از دست داد تا پولیشیچ چند دقیقه بعد گل اول بازی را بزند. بنزما برای رئال مادرید گلزنی کرد و کار با تساوی یک بر یک تمام شد. حالا چلسی امیدوار است که فرصت سوزی ورنر برای بازی برگشت در لندن کار دستشان ندهد. ورنر در مقابل رئال مادرید دو شوت به چارچوب، یک شوت به خارج از چارچوب و یک شوت بلوکه شده داشت.

ایزابله داسیلوا همسر تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی از فرصت سوزی ورنر به شدت انتقاد کرد. در ویدیویی که ایزابله در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در حین تماشای بازی خطاب به بچه هایش می گوید:" این یعنی کارما، بچه ها. در هر تیمی که می رویم، مهاجمی وجود دارد که موقعیت ها را از دست می دهد. اسمش چی است؟ ورنر؟"

ورنر در این فصل 45 بازی در چلسی داشته که در 37 تایش فیکس بوده اما فقط 11 گل زده که در سطح هزینه ای که برایش شده ظاهر نشده است.

4125