مالکان منچستریونایتد قیمت فروش باشگاهشان را مشخص کردند

مالکان منچستریونایتد قیمت فروش باشگاهشان را مشخص کردند

پایگاه خبری فوتبالی - مالکان منچستریونایتد پس از به هم خوردن پروژه سوپرلیگ می خواهند باشگاهشان را بفروشند و حالا گفته می شود که آنها، قیمت چهار میلیارد پوند (4.6 میلیارد یورو) را برای فروش باشگاهشان تعیین کرده اند.

به گزارش فوتبالی، به گفته سایت ایرلندی آیریش میرر، جوئل و آورام گلیزر، مالکان منچستریونایتد اعتقاد دارند که مبلغ چهار میلیارد پوند ، رقم منصفانه ای برای فروش سهام این باشگاه خواهد بود. خانواده گلیزر در سال 2005 برای خرید سهام منچستریونایتد 790 میلیون پوند هزینه کردند. آنها در یک هفته اخیر به خاطر موافقت در پروژه سوپرلیگ با انتقادهای زیادی مواجه شدند.  جو گلیزر روز چهارشنبه رسما از هواداران یونایتد عذرخواهی کرد و گفت که با این پروژه مرتکب اشتباه شده و به سنت های فوتبال انگلیس خیانت کرده است. البته اد وودوارد نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد که از حامیان طرح سوپرلیگ بود هم استعفا داد و در پایان سال 2001 از سمتش کنار خواهد رفت.

وودوارد هشت سال پیش جانشین دیوید گیل به عنوان مدیر اجرایی منچستریونایتد شد و همیشه تصمیم های جنجالی وی به خصوص در زمینه نقل و انتقالات با انتقادهای زیادی از سوی هواداران شیاطین سرخ مواجه شد. یونایتد از زمان جدایی فرگوسن نتوانسته به روزهای طلایی خود برگردد و مربیانی همچون مویس، فن خال، مورینیو و سولشر نیز چندان موفق نبوده اند.

4125